19 Ağustos 2013 Pazartesi

Iyeoka - Simply Falling




Live/Canlı:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Lyrics ve Türkçe Çeviri:

There goes my heart again 
İşte kalbim gidiyor yeniden 

All of this time I thought we were pretending 
Bunca zaman rol yaptığımızı sanıyordum 

Nothing looks the same when your eyes are open 
Gözlerin açıkken hiç bir şey aynı gözükmüyor 

Now you're playing these games to keep my heartbeat spinning 
Şimdi bu oyunları oynuyorsun, kalp atışlarımın ipliğini tutmak için 

You show me love, you show me love 
Bana aşkı göster, bana aşkı göster 

You show me everything my heart is capable of 
Bana her şeyi göster, kalbimin yetebileceği kadar 

You reshape me like butterfly origami 
Beni kağıttan kelebek gibi yeniden şekillendirdin, 

You have broken into my heart 
Kalbime zorla girdin 

This time I feel the blues have departed 
Bu sefer ayrıldığının hüznünü hissediyorum 

Nothing can keep me away from this feeling 
Hiç bir şey beni bu hislerimden uzaklaştıramaz 

I know I am simply falling for you 
Biliyorum, ben sadece senin için düşüyorum 

I'm taking time to envision where your heart is 
Kalbinin nerede olduğunu hayal etmeye zaman ayırıyorum 

And justify why you're gone for the moment 
Ve şu an gitmiş olduğunun haklılığına 

I tumble sometimes, looking for sunshine 
Bazen tepetaklak oluyorum, gün ışığını arıyorum 

And you know this is right when you look into my eyes 
Ve gözlerimin içine baktığında bunun doğru olduğunu biliyorsun 

You show me love, you show me love 
Bana aşkı göster, bana aşkı göster 

You show me everything my heart is capable of 
Bana herşeyi göster, kalbimin yetebileceği kadar 

And now I can't break away from this fire that we started 
Ve şimdi başlattığımız bu yangından uzak kalamayacağım 

There my heart goes again 
Kalbim yine oraya gidiyor, 

In your arms I'm falling deeper 
Senin kollarına daha fazla düşüyorum 

And there's nothing to break me away from this 
Ve hiç bir şey beni bundan alıkoyamaz

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder