30 Ağustos 2013 Cuma

Shontelle - Impossible




Acoustic:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Lyrics ve Türkçe Çeviri:

I remember years ago 
Yıllar öncesini hatırlıyorum 
Someone told me I should take 
Biri bana kabul etmem gerektiğini söylemişti 
Caution when it comes to love 
Dikkat et aşk geldiğinde 
I did, I did 
Yaptım yaptım 

And you were strong and I was not 
Ve güçlüydün ve ben değilim 
My illusion, my mistake 
Benim yanılgım, benim hatam 
I was careless, I forgot 
Dikkatsiz oldum, unuttum 
I did 
Yaptım 

And now when all is done 
Ve şimdi her şey olduğunda 
There is nothing to say 
Söyleyecek hiçbir şey yok 
You have gone and so effortlessly 
Gittin ve çok zahmetsizce 
You have won 
Kazandın 
You can go ahead tell them 
Onlara söylemeye devam edebilirsin 

Tell them all I know now 
Onlara şimdi her şeyi bildiğimi söyle 
Shout it from the roof tops 
Çatı tepelerinden geleni haykır 
Write it on the sky line 
Gökyüzünün üzerine yaz 
All we had is gone now 
Sahip olduğumuz her şey şimdi gitti 

Tell them I was happy 
Onlara mutlu olduğumu söyle 
And my heart is broken 
Ve kalbimin kırık olduğunu 
All my scars are open 
Yaralarımın hepsi açık 
Tell them what I hoped would be 
Neleri umut edebileceğimi söyle onlara 
Impossible, impossible 
İmkansız, imkansız 
Impossible, impossible 
İmkansız, imkansız  

Falling out of love is hard 
Aşktan geçmek zordur 
Falling for betrayal is worst 
Düşük bir ihanet en kötüsüdür 
Broken trust and broken hearts 
Kırık güvenler ve kırık kalpler 
I know, I know 
Biliyorum, biliyorum 

Thinking all you need is there 
Tüm ihtiyacın olanı düşündüm 
Building faith on love is worst 
Sevgi üzerine inanç inşa etmek en kötüsüdür 
Empty promises will wear 
Boş vaatlerin yıpranır 
I know, I know 
Biliyorum, biliyorum 

And know when all is gone 
Ve hepsi gittiğinde biliyorum 
There is nothing to say 
Söyleyecek hiçbir şey yok 
And if you're done with embarrassing me 
Ve eğer beni utandırmayı bitirdiysen 
On your own you can go ahead, tell them 
Senin yolunun üzerindeyim devam edebilirsin, söyle onlara 

Tell them all I know now 
Onlara şimdi her şeyi bildiğimi söyle 
Shout it from the roof tops 
Çatı tepelerinden geleni haykır 
Write it on the sky line 
Gökyüzünün üzerine yaz 
All we had is gone now 
Sahip olduğumuz her şey şimdi gitti 

Tell them I was happy 
Onlara mutlu olduğumu söyle 
And my heart is broken 
Ve kalbimin kırık olduğunu 
All my scars are open 
Yaralarımın hepsi açık 
Tell them what I hoped would be 
Neleri umut edebileceğimi söyle onlara 
Impossible, impossible 
İmkansız, imkansız 
Impossible, impossible 
İmkansız, imkansız 

I remember years ago 
Yıllar öncesini hatırlıyorum 
Someone told me I should take 
Biri bana kabul etmem gerektiğini söylemişti 
Caution when it comes to love 
Dikkat et aşk geldiğinde 
I did 
Yaptım 


Tell them all I know now 
Onlara şimdi her şeyi bildiğimi söyle 
Shout it from the roof tops 
Çatı tepelerinden geleni haykır 
Write it on the sky line 
Gökyüzünün üzerine yaz 
All we had is gone now 
Sahip olduklarımızın hepsi, şimdi gitti 

Tell them I was happy 
Onlara mutlu olduğumu söyle 
And my heart is broken 
Ve kalbimin kırık olduğunu 
All my scars are open 
Yaralarımın hepsi açık 
Tell them what I hoped would be 
Neleri umut edebileceğimi söyle onlara 
Impossible, impossible 
İmkansız, imkansız 
Impossible, impossible 
İmkansız, imkansız 

I remember years ago 
Yıllar öncesini hatırlıyorum 
Someone told me I should take 
Biri bana kabul etmem gerektiğini söylemişti 
Caution when it comes to love 
Dikkat et aşk geldiğinde 
I did 
Yaptım

                                Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder