27 Ağustos 2013 Salı

Mor ve Ötesi - Oyunbozan




Live/Canlı:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü:

Kanun mu bu yalnızlık 
İçindeki yabancı 
El üstünde dururken kuyuya düşen 

Alnımda yazanlar mı? 
Aklımda kalanlar mı? 
Oyunbozan mı haklı 
Biri söylese 

Bak dinledim seni dokunmadım sana 
Dokunmadım kalan rüyalara 
Zarar ziyan döküldü ortaya 
Ölüm kadar rahatmış ayrılık 

Ufak tefek birkaç sorun mu var 
Geçer geçer zaman şu an yalan 
Nedir ki bak silindi hafızam 
Hayat kadar yalanmış ayrılık 

Alnımda yazanlar mı? 
Aklımda kalanlar mı? 
Oyunbozan mı haklı 
Biri söylese 

Bak dinledim seni dokunmadım sana 
Dokunmadım kalan rüyalara 
Zarar ziyan döküldü ortaya 
Ölüm kadar rahatmış ayrılık 

Ufak tefek birkaç sorun mu var 
Geçer geçer zaman şu an yalan 
Nedir ki bak silindi hafızam 
Hayat kadar yalanmış ayrılık 

Bak dinledim seni dokunmadım sana 
Dokunmadım kalan rüyalara 
Zarar ziyan döküldü ortaya 
Ölüm kadar rahatmış ayrılık 

Ufak tefek birkaç sorun mu var 
Yeter yeter zaman şu an yalan 
Nedir ki bak silindi hafızam 
Hayat kadar yalanmış ayrılık

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder