17 Ağustos 2013 Cumartesi

Refugee - Oi Va Voi




Live/Canlı:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Lyrics ve Türkçe Çeviri:

Refugee
Mülteci

You ask me
Bana soracak olursan
Why it is I come to you
'Neden sana geldiğimi'    
When someone else is just as good
Birileri de senin kadar iyiyken.
I asked them but they said the same
O birilerine sordum ama hepsi aynı şeyi söyledi:
Didn't even ask my name
Bunu sormamış ol.    

Explain to me
Anlat bana
Just what it is you have to lose
Kaybetmek zorunda kaldığın ne var ki?
Spend a minute in my shoes
Bir dakikalığına ayakkabılarımı giy   
Don't you feel like you've paid your dues
Yapmak zorunda olduklarının bedelini ödemiş gibi hissetmiyor musun?

Already
Zaten
I'll show you
Sana göstereceğim,
That all our fates are so entwined
Hepimizin kaderi birbirlerine öyle ilişik ki   
Don't lose your faith in humankind
İnsanlığa olan inancını kaybetme.
Just don't forget my state of mind
Sadece unutma şu ruh halimi,
Is fragile
Naif...         

Together
Birlikte
We can enjoy the taste of dignity
Asaletin tadını çıkarabiliriz.
As long as you believe in me
Bana inandığın sürece,
I'll show you my reality
Sana haklı olduğumu göstereceğim.     
I've seen a few
Çok kısa sürdü.     

You ask me
Bana soracak olursan
Why it is I come to you
'Neden sana geldiğimi'
When someone else is just as good
Birileri de senin kadar iyiyken.
I asked them but they said the same
O birilerine sordum ama hepsi aynı şeyi söyledi:
Didn't even ask my name
Bunu sormamış ol. 

There's another refugee
Orada bir mülteci daha var.
There's another refugee
Orada bir mülteci daha var.
Oh oh there's another refugee
Of of orada bir mülteci daha var.
Oh oh there's another refugee
Of of orada bir mülteci daha var.

                      Twitter'dan Takip Et

                     Facebook'tan Takip Et

               Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder