5 Ağustos 2013 Pazartesi

Candan Erçetin - Bahar




          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü: 

Sen bana müjde misin umut musun sevgili 
Kim demiş geçti mevsim ufukta göründü kar 
Bu kaçıncı bahar sakın sorma sevgilim 
Benim yorgun gönlümde aşkının telaşı var 
Bu kaçıncı bahar sakın sorma sevgili 
Benim olgun gönlümde aşkının telaşı var 

Bahar geldiğinde mi ben böyle olurum 
Yoksa böyle olduğumda mı gelir bahar 
Ayrıca bunun seninle ne ilgisi var 
Tabiki ben böyle oldugum için bahar 
Çünkü sana değdiğinden beri ellerim 
Bütün kış dallarında tomurcuklar var

Sen bana vaat misin lütuf musun sevgili 
Kim ne derse desin al beni sinene sar 
Yaşanmış baharları unut gitsin sevgili 
Benim gönül ülkemde bir tek senin aşkın var 
Yaşanmış baharları unut gitsin sevgili 
Benim yorgun gönlümde bir tek senin aşkın var 

Bahar geldiğinde mi ben böyle olurum 
Yoksa böyle olduğumda mı gelir bahar 
Ayrıca bunun seninle ne ilgisi var 
Tabiki ben böyle oldugum için bahar 
Çünkü sana değdiğinden beri ellerim 
Bütün kış dallarında tomurcuklar var

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder