26 Ağustos 2013 Pazartesi

110 - Özledim Seni

Özledim Seni by 110 on Grooveshark


          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü:

Özledim seni bu gün sebep yokken 
Uzansam hayallere dokunurum sandım bak 
Yıllar geçmiş üstümüzden 
Hala ilk günkü gibi aklımdasın 
Özledim seni özledim seni 
Özledim seni özledim seni 
Sen duyduğum 
En güzel cümlenin en güzel öznesi 
Tanrının unuttuğu bu kentte 
Cennetten düşen bir manzara gibi

Özledim seni özledim seni 
Özledim seni özledim seni 
Söyleyecek çok sözüm vardı 
Hepsi yarım kaldı 
Neler ummuştum hayattan 
Elimde ne kaldı 
Kırılan kalbim miydi yoksa 
Karnımdaki bu sancıyla 
Küflenmiş ruhum unutmadı 
Unutmadı seni hala 
Özledim seni özledim seni 
Özledim seni özledim seni...

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder