24 Ağustos 2013 Cumartesi

Feryal Öney - Yanıyorum

Yanýyorum by Neþet ERTAÞ-Feryal ÖNEY on Grooveshark


          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü:

Bahçe duvarından aştım 
Sarmaşık güllere dolaştım 
Öptüm sevdim helalaştım 
Yanıyorum yanıyorum hele 

Mayıl oldum gonca güle 
Acem şalı ince bele 

Bir bakışta yaktın beni 
Dert ile bıraktın beni
Yaktın beni yaktın beni 
Yanıyorum yanıyorum hele 

Mayıl oldum gonca güle 
Acem şalı ince bele 

Yeter naz eyleme bana 
Gel görelim kana kana 
Aşık oldum gülüm sana 
Yanıyorum yanıyorum hala 

Mayıl oldum gonca güle 
Acem şalı ince bele

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder