18 Ağustos 2013 Pazar

Hakan Peker - Karam

Karam by Hakan Peker on Grooveshark




          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü:

Karam aşkın sevgin bu mu 
Ne olacak bu aşkın sonu 
Bir barışır karam bi küsersin 
Beni böyle divane edersin 
Kömür gözler yaban dudaklar 
Ya bu endam cilve bu nazlar 
O dudaklar helalim haktır 
Bende canım bana da günahtır 

Bilemem yarını 
Göremezsem seni şansın yok 
Çalarım kapını başka çarem yok 

Al artık koynuna beni karam 
Günahın boynuna can karam 
Anladım sensizlik haram
Gel artık insafa be karam 

Karam aşkın sevgin bu mu 
Ne olacak bu aşkın sonu 
Bir barışır karam bi küsersin 
Beni böyle divane edersin 
Kömür gözler yaban dudaklar 
Ya bu endam cilve bu nazlar 
O dudaklar helalim haktır 
Bende canım bana da günahtır 

Bilemem yarını 
Göremezsem seni şansın yok 
Çalarım kapını başka çarem yok 

Al artık koynuna beni karam 
Günahın boynuna can karam 
Anladım sensizlik haram 
Gel artık insafa be karam

                      Twitter'dan Takip Et

                     Facebook'tan Takip Et

               Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder