26 Ağustos 2013 Pazartesi

Teoman - Bana Öyle Bakma






          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü:

bana öyle bakma 
anlayacaklar 

ikimize karşı bu dünya 
bizi anlamayacaklar 

bana öyle yaklaşma 
bana öyle dokunma 

ikimize karşı bu dünya 
bizi anlamayacaklar 

bu hayat da bizi böyle 
yakamızdan tutacaksa 
hadi böyle yaşa 
derken kalbimize sormuş mu ? 

benle böyle konuşma 
kapıları kapatma

ikimize karşı bu dünya 
bizi anlamayacaklar 

beni aşkla aldatma 
gerçeklere kapatma 

böyle kırık da bakma 
beni daha da ağlatma 

bu hayat da bizi böyle 
yakamızdan tutacaksa 
hadi böyle yaşa 
derken kalbimize sormuş mu ? 

bana öyle bakma 
anlayacaklar 

ikimize karşı bu dünya 
bizi anlamayacaklar

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder