17 Ağustos 2013 Cumartesi

Ola - I'm In Love


          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Lyrics ve Türkçe Çeviri:

Stole my heart on Monday 
Pazartesi günü kalbimi çaldı 

She had me deep on Tuesday 
Salı günü bana derinden sahip oldu 

Shut me up on Wednesday 
Çarşamba günü beni sonlandırdı 

Rewind it back the day before 
Önceki güne geri sardı 

Stole my heart on Monday 
Pazartesi günü kalbimi çaldı 

She had me deep on Tuesday 
Salı günü bana derinden sahip oldu 

Shut me up on Wednesday 
Çarşamba günü beni sonlandırdı 

Wish I was not 
Keşke olmasaydım 

Wish I was not 
Keşke olmasaydım 

But I am in love 
Ama aşık oldum 

But I am in love 
Ama aşık oldum 

I am in love 
Aşık oldum 

Love love 
Aşk Aşk 

I am in love 
Aşık oldum 

I am in love 
Aşık oldum 

I am in love 
Aşık oldum 

Love love 
Aşk Aşk 

Yeah 
Evet 

What you are gonna say 
Ne diyeceksin acaba 

I am a sucker when she pulls her game 
Oyununu oynadığında kaybeden benim 

What you are gonna do 
Ne yapıcaksın 

I am a junk when she calls my name 
İsmimi andığında ben bir hiçim 

I am in love 
Aşık oldum 

I am in love 
Aşık oldum 

Love love 
Aşk Aşk 

Check my pulse 
Nabzıma bak 

Somebody call this stupid 
Bazılarını buna aptallık diyor 

Wake me up or lose me 
Beni uyandır yada kaybet 

I messed it up messed it up 
Herşeyi karıştırdımda karıştırdım 

Turn me upside down 
Beni tepeden aşağı değiştirdi 

This girl 
Bu kız 

Turn me inside out 
Beni içden dışa değiştirdi 

This girl 
Bu kız 

What you want me to say 
Ne dememi istiyorsun 

I messed it up messed it up 
Ben batırdımda batırdım 

Cause 
Çünkü 

I am in love 
Aşık oldum 

I am in love 
Aşık oldum 

Love love 
Aşk Aşk 

I am in love 
Aşık oldum 

I am in love 
Aşık oldum 

Love love 
Aşk Aşk 

I am in love 
Aşık oldum 

I am in love 
Aşık oldum 

Love love 
Aşk Aşk 

Yeah 
Evet 

What you are gonna say 
Ne diyeceksin acaba 

I am a sucker when she pulls her game 
Oyununu oynadığında kaybeden benim 

What you are gonna do 
Ne yapıcaksın 

I am a junk when she calls my name 
İsmimi andığında ben bir hiçim 

I am in love 
Aşık oldum 

I am in love 
Aşık oldum 

Love love 
Aşk Aşk 

Yeah 

All ire ally want to was to have a little piece of you 
Tek istediğim senden bir parça elde edebilmekti 

I never meant to fall no no no 
İçine düşmek istememiştim hayır hayır hayır 

Yeah 
Evet 

What you are gonna say 
Ne diyeceksin acaba 

I am a sucker when she pulls her game 
Oyununu oynadığında kaybeden benim 

What you are gonna do 
Ne yapıcaksın 

I am a junk when she calls my name 
İsmimi andığında ben bir hiçim 

I am in love 
Aşık oldum 
I am in love 
Aşık oldum 
Love love 
Aşk Aşk 
I am in love 
Aşık oldum 
I am in love 
Aşık oldum 
I am in love 
I am in love 
I am in love 
I am in love 
Yeah I am in love

                                   Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder