22 Ağustos 2013 Perşembe

The Perishers - Nothing like you and I




          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Lyrics ve Türkçe Çeviri:

We spent some time
Beraber yürüyerek
Together walking
Zaman harcadık
Spent some time just talking
Sadece konuşarak zaman harcadık
About who we were
Kim olduğumuz hakkında
You held my hand so
Very tightly
Elimi sıkıca tuttun
And told me what we
ve bana
Could be dreaming of
hayalini anlattın
There's nothing you and I
hiçbir şeyin bize benzemediği
We spent some time
zaman harcadık
Together drinking
beraber sarhoş olarak
Spent some time just thinking
düşünerek zaman harcadık
About days of joy
sadece keyifli günleri
As our hearts started
kalplerimizin daha hızlı
Beating faster
atmaya başlaması gibi
I recalled your laughter
kahkahanı hatırladım
From long ago
çok önceden
Theres nothing you and I
bize benzeyen hiçbir şey yok
We spent some time
zaman harcadık
Together crying
beraber ağlayarak
Spent some time just trying
sadece deneyerek zaman harcadık
To let each other go
birbirimizin gitmesine izin vermek için
I held your hand so
Very tightly
elini sıkıca tuttum
And told you what I would be
ve sana
Dreaming of
hiçbir şeyin bize benzemeyeceği
Theres nothing you and I
hayalini anlattım
So why do I even try?
Öyleyse neden bile bile deniyorum
Theres nothing you and I
Bize benzeyen hiçbir şey yok

                      Twitter'dan Takip Et

                     Facebook'tan Takip Et

               Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder