7 Ağustos 2013 Çarşamba

Rana Alagöz - Herşey Bitmiştir Artık





          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü: 

Her şey bitmiştir artık 
Yolumuz ayrılıyor 
Seninde benim gibi 
İçerin kan ağlıyor 

Çok yalvardım bir zaman 
Dinlemedin hiç beni
Gururumla oynadın 
Artık affetmem seni

Çok yalvardım bir zaman 
Dinlemedin hiç beni
Gururumla oynadın 
Artık affetmem seni

Sakın çıkma karşıma 
Dönemem sana artık
Ne güzel anlaşırken 
Bu aşk da bitti yazık

Çok yalvardım bir zaman 
Dinlemedin hiç beni
Gururumla oynadın 
Artık affetmem seni

Çok yalvardım bir zaman 
Dinlemedin hiç beni
Gururumla oynadın 
Artık affetmem seni

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder