23 Ağustos 2013 Cuma

Anathema - One Last Goodbye

One Last Goodbye by Anathema on Grooveshark


Acoustic:

Live/Canlı:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Lyrics ve Türkçe Çeviri:

How I needed you 
sana nasıl ihtiyacım vardı 
How I bleed now you're gone 
Nasıl kanıyorum şimdi sen yokken 
In my dreams I see you 
Rüyalarımda seni görüyorum 
But I awake so alone 
Fakat o kadar yalnız uyanıyorum ki 

I know you didn't want to leave 
Biliyorum sen gitmek istememiştin 
Your heart yearned to stay 
Kalbin kalmayı istemişti 
But the strength I always loved in you 
Fakat sende her zaman sevdiğim o güç 
Finally gave way 
Sonunda pes etti 

Somehow I knew you would leave me this way 
Her nasılsa biliyordum beni bu şekilde terkedeceğini 
Somehow I knew you could never stay 
Her nasılsa biliyordum asla benimle kalamayacağını 
And in the early morning light 
Ve sabahın ilk ışıklarında 
After a silent peaceful night 
Huzurlu, sessiz bir geceden sonra 
You took my heart away 
Kalbimi de aldın götürdün uzaklara 

In my dreams I can see you 
Hayallerimde seni görebiliyorum 
I can tell you how I feel 
Sana hissettiklerimi söyleyebiliyorum 
In my dreams I can hold you 
Rüyalarımda sana sarılabiliyorum 
It feels so real 
Bu tıpkı gerçek gibi geliyor 

And I still feel the pain 
Ve hala o acıyı hissediyorum 
I still feel your love 
Hala sevgini hissediyorum 
I still feel the pain 
Hala o acıyı hissedebiliyorum 
I still feel your love 
Hala sevgini hissedebiliyorum 

Somehow I knew you could never stay 
Hernasılsa biliyordum asla benimle kalamayacağını 
Somehow I knew you would leave me this way 
Her nasılsa biliyordum beni bu şekilde terkedeceğini 
And in the early morning light 
Ve sabahın ilk ışıklarında 

After a silent peaceful night 
Huzurlu, sessiz bir geceden sonra 
You took my heart away 
Kalbimi aldın götürdün uzaklara 
I wish you could have stayed 
Keşke kalabilseydin.. 

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder