5 Ağustos 2013 Pazartesi

Sıla - Bana Biraz Renk Ver

Bana Biraz Renk Ver by Sila Gencoglu on Grooveshark


Akustik:

Live/Canlı:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü: 

Aç kapıyı ne olur dışarıda kaldım 
Çok üşüdüm sıcağına bel bağladım 
Talihsizlikler üst üste geldi 
Kendimi güç bela yanına attım 

Sana inandım koştum geldim 
Dünde ne vardı unuttum geldim 
Dünya yansın, koyverdim
Bana biraz renk ver 

En başından biliyordum adalet vardı 
Hiç kimse duymasa bi duyan vardı 
En kötü kararlardan beterdi kararsızlık 
Niyetlenince Tanrı yolumu açtı 

Sana inandım koştum geldim 
Dünde ne vardı unuttum geldim 
Dünya yansın koyverdim 
Bana biraz renk ver

                      Twitter'dan Takip Et

                     Facebook'tan Takip Et

               Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder