24 Ağustos 2013 Cumartesi

Edward Sharpe & The Magnetic Zeros - Home




Live/Canlı:
          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Lyrics ve Türkçe Çeviri::

Alabama, Arkansas, I do love my Ma & Pa
Not the way that I do love you

Alabama, Arkansas, annemi & babamı seviyorum 
Seni sevdiğim gibi değil 

Holy Moley, Me-oh-My, you're the apple of my eye
Girl, I've never loved one like you

Kutsal "roly", beni, oh benim, sen benim gözbebeğimsin 
Kızım, senin gibi birini hiç sevmedim 

Man, oh man, you're my best friend, 
I scream it to the nothingness
There ain't nothin' that I need

Adamım, oh adamım, sen benim en iyi arkadaşımsın, 
bunu hiçliğe haykırıyorum 
İhtiyacım olan hiçbir şey yok 

Well, hot & heavy, pumpkin pie, 
chocolate candy, Jesus Christ
There ain't nothin' please me more than you

İyi, sıcak & ağır, balkabağı pastası, 
çikolata şekerlemesi, İsa Peygamber 
Beni senden daha fazla memnun eden bir şey yok 

Ahh, Home
Let me come Home
Home is wherever I'm with you 

Ahh, Ev 
Eve gelmeme izin ver 
Ev senin yanında olduğum her yer(dir) 

La la la la, take me Home
Baby, I'm coming Home

La la la la, beni Eve götür 
Bebeğim, Eve geliyorum 

I'll follow you into the park, 
through the jungle, through the dark
Girl, I've never loved one like you

Seni parkta takip edeceğim, 
ormanın içinde, karanlığın içinde 
Kızım, senin gibi birini hiç sevmedim 

Moats & boats & waterfalls, 
alley ways & pay phone calls
I've been everywhere with you

Kale hendekleri & botlar & şelaleler, 
dar geçitler & ankesörlü telefon aramaları 
Her yerde seninleyim 

That's true

Bu doğru 

We laugh until we think we'll die, 
barefoot on a summer night
Nothin' new is sweeter than with you

Öleceğimizi düşünene kadar güldük, 
bir yaz gecesi yalınayak (yürürken) 
Yeni olan hiçbir şey senden daha tatlı değil 

And in the streets we're running 
free like i's only you and mee
Geez, you're somethin' to see.

Ve tahtaların üzerinde sadece sen ve ben varmışız gibi özgürce koşuyoruz 
Tanrım, sen görülecek (görülmeye değer) bir şeysin.

Ahh, Home
Let me come Home
Home is wherever I'm with you 

Ahh, Ev 
Eve gelmeme izin ver 
Ev senin yanında olduğum her yer(dir) 

La la la la, take me Home
Baby, I'm coming Home

La la la la, beni Eve götür 
Bebeğim, Eve geliyorum

“Jade?”
“Alexander?”
“Do you remember that day you fell out of my window?”
“I sure do, you came jumping out after me.”
“Well, you fell on the concrete 
and nearly broke your ass 
and you were bleeding all over the place 
and I rushed you off to the hospital. 
Do you remember that?”
“Yes, I do.”
“Well, there's something 
I never told you about that night.”
“What didn't you tell me?”
“While you were sitting in the backseat 
smoking a cigarette you thought 
was going to be your last, 
I was falling deep, deeply in love with you
and I never told you 'til just now.”
“Now I know.”

"Jade?" 
"Alexander?" 
"Penceremden düştüğün o günü hatırlıyor musun?" 
"Eminim hatırlıyorum, sen de benden sonra atlamıştın." 
"İyi, sen betona düşmüştün ve az daha kıçını kıracaktın ve o yerde her yerin kanıyordu ve seni hastaneye yetiştirdim. Bunları hatırladın mı?" 
"Evet, hatırladım." 
"İyi, sana o geceyle ilgili hiç söylemediğim bir şey vardı." 
"Bana ne söylemedin?" 
"Sen arka koltukta oturup sigara içerken sonun olacağımı düşündüm (sonuna geldiğini düşündün), derinden, sana derinden aşık oluyordum ve sana şu ana kadar hiç söylememiştim." 
"Şimdi biliyorum." 

Ahh, Home
Let me come Home
Home is whenever I'm with you
Ahh, Home
Let me come Home
Home is when I'm alone with you 

Ahh, Ev 
Eve gelmeme izin ver 
Ev senin yanın olduğum her an(dır) 
Ahh, Ev 
Eve gelmeme izin ver 
Ev senin yanında yalnız olduğum zaman(dır) 

Home
Let me come Home
Home is wherever I'm with you

Ev 
Eve gelmeme izin ver 
Ev senin yanında olduğum her yer(dir) 

Ahh, Home
Yes, I am Home
Home is when I'm alone with you.

Ahh, Ev 
Evet, ben Evim 
Ev seninle yalnız olduğum zaman(dır) 

Alabama, Arkansas, I do love my Ma & Pa
Moats & boats & waterfalls & pay phone calls

Alabama, Arkansas, annemi & babamı seviyorum 
Kale hendekleri & botlar & şelaleler & ankesörlü telefon aramaları 

Ahh, Home
Let me come Home
Home is wherever I'm with you
Ahh, Home
Let me come Home
Home is when I'm alone with you

Ahh, Ev 
Eve gelmeme izin ver 
Ev senin yanın olduğum her an(dır) 
Ahh, Ev 
Eve gelmeme izin ver 
Ev seninle yalnız olduğum zaman(dır)

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder