11 Ağustos 2013 Pazar

La La La - Naughty Boy ft. Sam Smith - Cover by Jasmine Thompson




          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Lyrics ve Türkçe Çeviri:

La la, la la la...
Hush, don't speak
Sessiz ol , konuşma
When you spit your venom, keep it shut I hate it
ne zaman nefretini tükürsen saklı tut onu nefret ediyorum
When you hiss and preach
ne zaman vaaz versen zırvalasan
About your new messiah 'cause your theories catch fire
senin yeni mesihin hakkında çünkü senin teorilerin alev alıyor
I can't find your silver lining
senin umut ışığını bulamıyorum
I don't mean to judge
beni yargılaman anlamına gelmez
But when you read your speech, it's tiring
ama ne zaman senin konuşmanı okursam, yoruluyorum
Enough is enough
yeter artık

I'm covering my ears like a kid
bir çocuk gibi kullaklaırmı kapatıyorum
When your words mean nothing, I go la la la
ne zaman sözlerin anlamsız gelse ben la la la
I'm turning off the volume when you speak
sen konuşmaya başlayınca sesini kapıyorum
Cause if my heart can't stop it, I found a way to block it, I go
çünkü benim kalbim durmuyor, kapalı bir yol buldum gidiyorum
La la, la la la...
La la, la la la...
I found a way to block it, I go
kapalı bir yol buldum gidiyorum
La la, la la la...
La la, la la la...

Yes our love is running out of time
evet bizim aşkımız zaman aşımına uğradı
I won't count the hours, rather be a coward
ben saatleri saymam bir korkak gibi
When our words collide
ne zaman sözlerimiz çarpışsa

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder