12 Ağustos 2013 Pazartesi

Nazan Öncel - Ben Sokak Kızıyım

ben sokak kızıyım by nazan öncel on Grooveshark


          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü:

Ben sokak kızıyım 
Salıncakta sallanmadım 
Parka gitmedim 
Şeker almadım 
Ne oyuncağım oldu 
Ne uçurtmam oldu 
Yeni pabuçlarım 
Ne bayramlığım 
Ben çocuk olmadım 
Ekmek çaldım fırından 
Katık buldum çöplükten 
Polis koştu peşimden 
Hırsız polis oynadım 
Ben sokak kızıyım
Bana iyi davranmayın 
Tütün buldum yerlerden 
Gittim yattım birinlen 
Dayak yedim abimden 
Korkum yoktur itlerden 
Ben sokak kızıyım 
Bana acımayın 
Ben okullu olmadım ben 
Renkli boyalarım 
Kalemim olmadı 
Ne önlük giydim 
Ne yavru kurt oldum 
Ne başöğretmenim 
Ne kitabım oldu 
Ben çocuk olmadım 

                      Twitter'dan Takip Et

                     Facebook'tan Takip Et

               Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder