23 Ağustos 2013 Cuma

Grup Gündoğarken - Sen Benim Şarkılarımsın







          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü: 

Belki bir şarkının her sesinde 
Belki bir sahil meyhanesinde 
Belki de içtiğim sigaranın 
Dumanısın 

Bir yıldız gökte kayıp giderken 
Islak bir yolda yalnız yürürken 
Bambaşka bir şeyi düşünürken 
Aklımdasın
Sanki hiç gitmemiş hep var gibi 
Bir sırrı herkesten saklar gibi 
Sessizce sokulup ağlar gibi 
Yanımdasın 
Beni bir şeylerden aklar gibi 
Koparmadan çiçek koklar gibi 
Hiç bozulmamış yasaklar gibi 
Aklımdasın 
Geçmiş değil bugün gibi 
Yaşıyorum hala seni 
Sen hep benim yanımdasın 
Gündüzümde gecemdesin 
Çalınmasın söylenmesin 
Sen benim şarkılarımsın

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder