16 Ağustos 2013 Cuma

Tuncay Akdoğan - Hazar (Bir Nehir ki Ömrüm)



          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü:

sonra fark ettim ki 
su akıyor, rüzgar esiyor, yağmur yağıyor 
herşey yine ve aynı şekilde oluyor.. 
öyle bir yere geldim ki 
sıcak ve soğuk, aşk ve nefret, savaş ve barış 
üşümek ve sonra ısınmak gibi.. 
gitsem ayrılık olur, kalsam çöl.. 
gidersem bende hasret olur ve belki beni sevenler de özler ama 
anladım ki özlemden hiç kimse ölmüyor, ama ben ölüyorum.. 
nefes alıyorum, önemsiyorum ve gitmek istiyorum.. 
anladım ki hasret yeni bir aşk'a kadar sürüyor.. 
sewdiklerim ve beni sewenler, 
bağışlağın su akıyor ve ben gidiyorum... 

Bir nehir ki ömrüm 
Taşır bin yıllık kavgasını 
Yurtsuz aşklarımın 
Bir nehir ki ömrüm 
Yüreğim baş eğmez bir haylaz 
Bir nehir ki ömrüm.. 
Buzun ateşe değdiği zaman 
Terin toprağa 
Gülün yaprağa 
Işığın suya değdiği zaman 
Dudaklarım gözlerinde 
Aşkı içeceğiz.. 
Bir mavzer buğusunda loy 
Gözlerim kıyısında 
Hazarın büyüsünde 
Soğan kırıp zafere 
Aşkı içeceğiz.

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder