30 Ağustos 2013 Cuma

Hypnogaja - Here Comes The Rain Again




Live/Canlı:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Lyrics ve Türkçe Çeviri:

Here comes the rain again.. 
Yine yağmur geliyor.. 
Falling on my head like a memory.. 
Beynime hatıra gibi düşerek.. 
Falling on my head like a new emotion.. 
Beynime yeni bir duygunun parçasıymış gibi düşerek.. 

I want to walk in the open wind! 
Rüzgarla serbestce yürümek istiyorum! 
I want to talk like lovers do! 
Aşıkların konuştuğu gibi konuşmak istiyorum! 
I want to dive into your ocean! 
Okyanusunun dibine dalmak istiyorum! 
Is it raining with you? 
O yağarken seninle? 

So baby talk to me like lovers do. 
Hadi bebeğim konuş benimle, aşıkların konuştuğu gibi. 
Walk with me like lovers do.
Yürü benimle, aşıkların yürüdüğü gibi. 
Talk to me like lovers do. 
Konuş benimle, aşıkların konuştuğu gibi. 

Here comes the rain again.. 
Yine yağmur geliyor.. 
Raining in my head like a tragedy.. 
Üstüme trajedi gibi yağıyor.. 
Tearing me apart like a new emotion.. 
Yeni bir duygunun parçasıymış gibi ağlayarak.. 

I want to breathe in the open wind. 
Rüzgarda serbestce nefes almak istiyorum. 
I want to kiss like lovers do. 
Aşıkların öpüştüğü gibi öpüşmek istiyorum. 
I want to dive into your ocean. 
Okyanusun dibine dalmak istiyorum. 
Is it raining with you? 
O yağarken seninle?

                      Twitter'dan Takip Et

                     Facebook'tan Takip Et

               Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder