1 Ağustos 2013 Perşembe

Sıla - Aslan Gibi

Aslan Gibi by Sıla on Grooveshark


Live/Canlı:
          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü: 

Göze aldım her şeyi tabi 
Niye boş bulundum sanki diye kendine sorarsın ya 
Hani en güvendiğin anda 
Doğal afet dolunayda 
İyimserliğini sollar ya 

Hayatı olduğu gibi karşılamazsan 
İliklemez önünü asla karşında 
Korkmayacaksın çarpıp düşsen bile, 
Dipçik gibi sağlam duracaksın ayakta. 


Özüme sözüme döndüm 
Doğruyu yanlışı gördüm 
Oh, can çıkmamış yerinde 
Aslan gibi geri döndüm. 
Özüme sözüme döndüm 
Doğruyu yanlışı gördüm 
Oh, can çıkmamış yerinde 
Oh. 

Göze aldım her şeyi tabi 
Niye boş bulundum sanki diye kendine sorarsın ya 
Hani en güvendiğin anda 
Doğal afet dolunayda 
İyimserliğini sollar ya 

Hayatı olduğu gibi karşılamazsan
İliklemez önünü asla karşında 
Korkmayacaksın çarpıp düşsen bile, 
Dipçik gibi sağlam duracaksın ayakta. 

Özüme sözüme döndüm 
Doğruyu yanlışı gördüm 
Oh, can çıkmamış yerinde 
Aslan gibi geri döndüm. 
Özüme sözüme döndüm 
Doğruyu yanlışı gördüm 
Oh, can çıkmamış yerinde 
Oh. 

Özüme sözüme döndüm 
Doğruyu yanlışı gördüm 
Oh, can çıkmamış yerinde 
Aslan gibi geri döndüm. 
Özüme sözüme döndüm 
Doğruyu yanlışı gördüm 
Oh, can çıkmamış yerinde 
Aslan gibi geri döndüm. 

Özüme sözüme döndüm 
Doğruyu yanlışı gördüm 
Oh, can çıkmamış yerinde 
Oh. 

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder