10 Eylül 2013 Salı

Paolo Nutini - Candy




Acoustic:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Lyrics ve Türkçe Çeviri:

Candy
Şeker 

I was perched outside in the pouring rain 
Sağnak yağmurda dışarıda oturuyordum 
Trying to make myself a sail 
Kendime bir tekne yapmaya çalışıyordum
Then I'll float to you my darlin 
Sonra onu sana doğru yüzdüreceğim sevgilim 
With the evening on my tail 
Geceyle birlikte benim arkamdan 
Although not the most honest means of travel 
Yolculuğun en doğru yolu bu değildi fakat 
It gets me there nonetheless 
Yine de beni oraya getiriyor 
I'm a heartless man at worst, babe
En kötüsü bebeğim; ben kalpsiz bir adamım 
And a helpless one at best 
Ve en iyi tarafı; aciz biriyim 
Darling I'll bathe your skin 
Teninde yıkanacağım sevgilim 
I'll even wash your clothes 
Giysileri bile yıkayacağım 
Just give me some candy, before I go 
Sadece gitmeden önce, bana biraz şeker ver 
Oh, darling I'll kiss your eyes 
Oh, sevgilim gözlerinden öpeceğim 
And lay you down on your rug
Ve seni halıya yatıracağım 
Just give me some candy
Sadece biraz şeker ver  
After my heart 
Kalbimi verdikten sonra 
Oh I'm often false explaining 
Genellikle yanlış anlaşılırım 
But to her it plays out all the same 
Ama ona göre hep aynı sonuçlanır 
and although I'm left defeated 
Yenilmeme rağmen suç bana yüklenir 
It get's held against my name 
I know you got plenty to offer baby 
biliyorum sunacak çok şeyin var bebeğim 
But I guess I've taken quite enough 
Ama sanırım yeterince aldım
Well I'm some stain there on your bed sheet 
Ben senin çarşafında bir lekeyim 
You're my diamond in the rough 
Sen ise benim işlenmemiş saf elmasımsın 
Darling I'll bathe your skin 
Teninde yıkanacağım sevgilim 
I'll even wash your clothes 
Giysileri bile yıkayacağım 
Just give me some candy 
before I go 
Sadece gitmeden önce, bana biraz şeker ver 
Oh, darling I'll kiss your eyes 
Oh, sevgilim gözlerinden öpeceğim 
And lay you down on your rug 
Ve seni halıya yatıracağım 
Just give me some candy 
Sadece biraz şeker ver 
After my heart 
Kalbimi verdikten sonra 
I know that there're writings on the wall 
duvarda yazılar olduğunu biliyorum 
But Darling I'll bathe your skin 
Ama teninde yıkanacağım sevgilim 
I'll even wash your clothes 
Giysilerini bile yıkayacağım 
Just give me some candy
After my heart
Sadece gitmeden önce, bana biraz şeker ver  
Oh I'll be there waiting for you 
Seni orada bekliyor olacağım

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder