23 Eylül 2013 Pazartesi

Yaşar - Aldanırım




Acoustic:

Live/Canlı:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü:

Bu bir yalan bu bir ceza 
Bu bir talan gönlüm bu bir veda 
Ne bir tavır ne bir eda 
Tutup savur gönlüm bu son elveda 

Hatırlarım hiç gidemem deyişini 
Hatırlarım erken ölürüm deyişini 
Aldanırım ben zaten gülüşüne ahh gülüşüne 
Aldanırım gülüşüne 

Bu bir yalan bu bir ceza 
Bu bir talan gönlüm bu 
Bu son elveda aşk değil keza 
Ne bir tavır ne bir eda
Savur savrul gönlüm bu bu son elveda 
Aldanırım ben sana 

Bu her mevsim söyler misin 
Mecbur eden buna yar sen misin 
Soran beni yarım bulur 
Sen bir tek gül ey yar tamam olur 

Hatırlarım hiç gidemem deyişini 
Hatırlarım erken ölürüm deyişini 

Aldanırım ben zaten gülüşüne ahh gülüşüne 
Aldanırım gülüşüne 

Bu bir yalan bu bir ceza 
Savur savrul gönlüm bu son elveda 
Aldanırım ben sana

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder