28 Eylül 2013 Cumartesi

Zakkum - Her Gün Sonbahar




Akustik:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü:

Ne çok sevenin varmış senin,  
Hep hatırlatan biri çıkar. 
Sen misin sahibi bu şehrin,  
Sokaklar hep mi sana çıkar?

Bu sokaklar sana çıkar... 
Hatıran sormaz nasıl halim, 
Her gece nöbet yazar. 
Görmedim ben başka mevsim, 
Burada her gün sonbahar. 

Hatıran sormaz nasıl halim, 
Her gece nöbet yazar. 
Görmedim ben başka mevsim, 
Bana her gün sonbahar. 

Seninle uyurgezerim, 
Hep uyandıran biri çıkar. 
Sen misin sahibi gecelerin, 
Sabahlar hep mi sana çıkar? 

Bu sabahlar sana çıkar... 
Hatıran sormaz nasıl halim? 
Her gece nöbet yazar. 
Görmedim ben başka mevsim, 
Burada her gün sonbahar. 

Hatıran sormaz nasıl halim? 
Her gece nöbet yazar. 
Görmedim ben başka mevsim. 
Bana her gün sonbahar.

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder