13 Eylül 2013 Cuma

Baha - Kutupta Yaz Gibi

Kutupta Yaz Gibi by Baha on Grooveshark






          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü:

Bir güneşe bir de sana bakamam. 
Bir ateşi bir elini tutamam.
Bir nefessiz bir de sensiz kalamam. 
Çöllerde su gibi özledim seni. 
Kutupta yaz gibi özledim seni. 

Susmuş dudakların hiç sesin gelmez. 
Uzakta durursun gurbetin bitmez. 
Karanlık sulara hayalin düşmez.
Çöllerde su gibi özledim seni. 
Kutupta yaz gibi özledim seni. 

Bir rüzgarı bir de seni göremem. 
İstesem de kaderimden silemem. 
Bir Allah'tan bir de senden vazgeçemem. 
Çöllerde su gibi özledim seni. 
Kutupta yaz gibi özledim seni.

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder