10 Eylül 2013 Salı

Oya İşboğa - Sensizliğim Bitmedi






          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü:

Sona erdi masallar, tomurcuk verdi dallar.
Su taşıdı pınarlar, sensizliğim bitmedi.
Dindi hazan yağmuru, yolaldım sana doğru.

Senin içindi rüyam, senin içindi hülyam.
Seninle doldu dünyam, sensizliğim bitmedi.

Yağmur oldun çöllere.
Şarkı oldun dillere.
Hasret kaldım güllere.
Sensizliğim bitmedi...

Hasretim hiç dinmedi, sarılmakta yetmedi.
Öyle bir sevmişim ki sensizliğim bitmedi.
Dindi hazan yağmuru, yolaldım sana doğru.

Senin içindi rüyam, senin içindi hülyam.
Seninle doldu dünyam, sensizliğim bitmedi.

Yağmur oldun çöllere.
Şarkı oldun dillere.
Hasret kaldım güllere.
Sensizliğim bitmedi...

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder