24 Eylül 2013 Salı

Cibelle - Green Grass




Live/Canlı:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Lyrics ve Türkçe Çeviri:

Lay your head my heart used to be 
Yatır başını eskiden kalbimin olduğu yere 
Hold the earth above me 
Dünyayı üstümde tut 
Lay down in the green grass 
Yeşil çimlere uzan 
Remember when you loved me 
Beni sevdiğin zamanı hatırla 

Come closer don't be shy 
Yakına gel utanma 
Stand beneath a rainy sky 
Yağmurlu gökyüzünün altında ayakta dur 
The moon is over the rise 
Ay doğmak üzere 
Think of me as a train goes by 
Beni düşün bir tren geçip giderken 

Clear the thistles and brambles 
Deve dikeni ve böğürtlenleri temizle 
Whistle Didn't He Ramble 
O gezinmedi mi 
Now theres a bubble of me 
Şimdi benim bir balonum var 
And its floating in thee 
Ve o havada uçuyor 

Stand in the shade of me 
Gölgemde dur 
Things are now made of me 
Cisimler şimdi benden yapılma 
The weather vane will say
Rüzgar gülü söyleyecek 
It smells rain today 
Bugün yağmur kokuyor 

God took the star and she tossed them 
Tanrı yıldızı aldı ve o onları salladı 
Cant tell the birds from the blossoms 
Ağaçlardaki çiçeklerdeki kuşlar anlatamaz mı 
Youll never be free of me 
Sen asla benden bağımsız olmayacaksın 
He'll make a tree from me 
O benden bir ağaç yapacak 

Don't say good bye to me 
Bana veda etme 
Describe the sky to me 
Bana gökyüzünü tarif et 
And if the sky falls, mark my words 
Ve eğer gökyüzü düşerse, sözlerimi işaretle 
We'll catch mocking birds 
Eğlenen kuşları yakalayacağız 

Lay your head my heart used to be 
Yatır başını eskiden kalbimin olduğu yere 
Hold the earth above me 
Dünyayı üstümde tut 
Lay down in the green grass 
Yeşil çimlere uzan 
Remember when you loved me 
Beni sevdiğin zamanı hatırla 
Remember when you loved me 
Beni sevdiğin zamanı hatırla 
Remember when you loved me 
Beni sevdiğin zamanı hatırla

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder