28 Eylül 2013 Cumartesi

Yıldız Tilbe - Sevemedim Ayrılığı




Live/Canlı:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü:

Seni yalnız seni yaşamak isterken kendimce 
Bize aşkı haram etmişim bilmeden delice 
Ah çekip ağırlığımca seni özlemek hata değil 
Ah çekip ağırlığımca seni özledim şaka değil 

Sığınıp anılara geçilmiyorki uykulara 
Susma çığlık çığlığa dön dayanamıyorum 
Sevemedim ayrılığı gel alışamadım 
Bak gözlerime bağışla bitmesin 

Sevemedim ayrılığı gel alışamadım 
Bak gözlerime bağışla bitmesin 

Aşka yenik düştüm ayıplandım senin uğruna 
Senin için kovdum kalan gururumu sonunda 
Ah çekip ağırlığımca seni özlemek hata değil 
Ah çekip ağırlığımca seni özledim şaka değil 

Sığınıp anılara geçilmiyorki uykulara 
Susma çığlık çığlığa dön dayanamıyorum 
Sevemedim ayrılığı gel alışamadım 
Bak gözlerime bağışla bitmesin... 

Sevemedim ayrılığı gel alışamadım 
Bak gözlerime bağışla bitmesin.

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder