5 Eylül 2013 Perşembe

Göksel - Uzaktan




          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü:

Neden kaçtın neden 
Mesut olurduk belki 
Korkuttum mu seni 
Benden ne zarar gelir ki 

Seni seyretmem gezmem lazımdı 
Bu yolun sonunu bulmam lazımdı 
Seni tanımam bilmem lazımdı 
Bu hikayeye bir son lazımdı 

Öyle uzaktan uzaktan hiç konuşmadan 
Nasıl da bağladın beni 
Hani bir geldin bir kayboldun 
Esrarlı mağrurdun aklıma sardım seni

Nedir sırrın ne senin 
Çekip bıraktım sen kimsin 
Toz ol derdim bitsin 
Aklım aşkını yensin 

Seni seyretmem gezmem lazımdı 
Bu yolun sonunu bulmam lazımdı 
Seni tanımam bilmem lazımdı 
Dudaklarıma bir veda lazımdı 

Öyle uzaktan uzaktan hiç konuşmadan 
Nasılda bağladın beni 
Hani bir geldin bir kayboldun 
Esrarlı mağrurdun aklıma sardım seni

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder