9 Eylül 2013 Pazartesi

Oya İşboğa - Vuslat




          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü:

Eteğine yapışmış sonbahar yaprakları.
Geleceksin hazanın en sarı akşamında.
Yüzünde derin izler, saçların beyazlamış.
Gözlerini kaçırıp, susacaksın kaşımda.

Ben sana gelmek için nice yollardan geçtim.
Kalbimi yaralıyor böyle sitem edişin.
Biliyorum yıllarca sen de beni bekledin.
Affet beni demeye geç mi kaldım sevgili.

Acı sözlerim için senden özür dilerim.
Şimdi seni gördüm ya, geçti bütüm kederim.
Mutluluk senin olsun, sevgilin kölen olsun.
Geçmedin sevgilim, tam zamanında geldin.

Yüreğime hoş geldin.

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder