8 Eylül 2013 Pazar

Ercan Saatçi - Sayenizde








          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü:

Ne seveni ne de gideni
Hepsinden vazgeçtim
Aşklarım dillere düştü sayenizde
E buymuş aşk bestesi dedikleri
Ne dünyayı yıkarım
Ne de kırarım kadehleri
Sevgiye inanmaz oldum sayenizde
Tükenmiş delikanlı aşk dedikleri
Ne gülerim ne de kızarım
Ne de arkasından ağlarım
Yüreğim aşklara küstü sayenizde
E bıktım artık fahişe gönüllerden
Ne okyanuslar kadar derin
Ne de gökyüzü kadar sakin
Fikirler alt üst oldu sayenizde
Korktum artık çarkların dönüşünden
Haydi
Of Allah’ım of
Nedendir hep zorla sana gelişim
Of Allah’ım of
Ofları Tekelledim sayenizde
Of Allah’ım of
Nedendir hep zorla sana gelişim
Of Allah’ım of
Sevgiyi tükettim sayenizde
Kendimi kaybettim sayenizde
Kendimi kaybettim sayenizde
Sonkez
Nay niri niri niri nom
Sayenizde

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

1 yorum:

  1. Bu şarkı benimde favorim :) Hatta dünkü listemde de vardı:)

    YanıtlaSil