16 Eylül 2013 Pazartesi

İncesaz - Sesimi Duy İsterdim

sesimi duy isterdim by İncesaz on Grooveshark


          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü:

Duruyorsun gecenin ucunda
Hayatın ve ölümün arasında
Gözyaşının bittiği yerde
Kararsız duruyorsun.
Bakışların güneşti daima
Sen bakınca açardı çiçekler
şimdi geceyi almış yanına
Sessizce bekliyorsun

Sesimi duy isterdim
Sana bütün bu olan biteni
Anlatmak isterdim
Kapım çalınsın sen ol isterdim
Gülümse önce
Her günkü gibi
Ve bir yorgunluk kahvesiyle
Bana her şeyi anlat derdim

Duruyorsun gecenin ucunda
Hayatın ve ölümün arasında
Gözyaşının bittiği yerde
Kararsız duruyorsun.
Sulu boyan ve lacivert duvar
Takvimde notların
Tozlu kitaplar
Hiçbirini tanımıyor gibi
Sessizce bekliyorsun

Sesimi duy isterdim
Sana bütün bu olan biteni
Anlatmak isterdim
Kapım çalınsın sen ol isterdim
Gülümse önce
Her günkü gibi
Ve bir yorgunluk kahvesiyle
Bana her şeyi anlat derdim
Sesimi duy isterdim..

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder