13 Eylül 2013 Cuma

Demet Sağıroğlu - Papatya Falları

Papatya Fallari by Demet Sagiroglu on Grooveshark




Live/Canlı:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü:

Dün seni aradım Kalamış'ta 
Sokak sokak 
Ne kadar cadde varsa bizi tanıyan 
Sordum, yoktun 
Güneşin batışını seyrettim burundan 
İnanmazsan git Bekir Amca'ya sor 
O da seni sordu 
Yine papatya verdi elime 
Her zamanki gibi başladım 
Seviyor....Sevmiyor.... 
Sapını da sayarsam 
Seviyor çıkıyor 

Nerdesin ah nerde 
Bunu kimse bilmiyor 
Bu ne biçim yalnızlık 
Bana çok zor geliyor 

Ah şu papatya falları 
Çaresiz yüreğim buna mı kaldı 
Ah şu papatya falları 
Başka bahara kaldı 

La lo la lo la lo lay, seviyor.... 
La lo la lo la lo lay, sevmiyor.... 

Unuttum diye yalan söyledim 
Bugün gibi aklımda vapurda simit alışın 
İşte o simidin susamları gibi 
Havaya savruldu ezildi binlerce anılar 
Şimdi anılarımı tekrar topluyorum 

Unutabilir miyim acaba seni 
Düşüncelerimi boğaza bıraksam 
Ve boğsam aklımı 
Ümidimi de kestim 
Zaten yalan söylüyor papatya falları 

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder