7 Eylül 2013 Cumartesi

Özlem Tekin - Sen Anla

Sen Anla by Özlem Tekin on Grooveshark

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü:

Alıştım yalana pervasız olmaya 
Kim tutmuş sözünü 
Ama hala masmavi bak gökyüzü 

Alıştım elvedaya umursamaz durmaya 
Hiç sevgi görmedim 
Ama hala sımsıcak bak ellerim 

Ben üzülmem sen ağla
Dert dinlemem anlat orda burda 
Çoktan ayrılmışız aslında 
Ben söylemem sen anla 

Alıştım korkuya yalnız kalmaya 
Hiç kimseyi silmem 
Ama hala bembeyaz bak bu sayfa 

Ben üzülmem sen ağla 
Dert dinlemem anlat orda burda 
Çoktan ayrılmışız aslında 
Ben söylemem sen anla

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder