13 Eylül 2013 Cuma

Lady Antebellum - Wanted You More




Live/Canlı:
          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Lyrics ve Türkçe Çeviri:

I kept waiting on a reason.
Bir neden için bekleyip durdum.
And a call that never came.
ve de hiç gelmeyecek bir arama için.
No, I never saw it coming.
Hayır, bunların olacağını asla tahmin etmedim.
Something in you must have changed.
Sende bir şeyler değişmiş olmalı.

All the words unspoken, promises broken.
Söylenmemiş kelimeler ve yerine getirilmemiş sözler.
I cried for so long.
Çok uzun bir süre ağladım.
Wasted too much time, should've seen the signs.
Çok zaman kaybettim, olacakların işaretini önceden görmeliydim.
Now I know just what went wrong.
Ve şimdi neyin yanlış gittiğini biliyorum.

I guess I wanted you more.
Galiba ben seni daha çok istedim.
And looking back now, I'm sure.
Şimdi geriye bakınca emin oluyorum.
I wanted you more.
Seni daha çok istedim.
I guess I wanted you more.
Galiba ben seni daha çok istedim.

All the nights we spent, just talking,
Of the things we wanted out of life.
Birlikte geçirdiğimiz gecelerde hayattan istediklerimiz hakkında konuştuk.
Making plans and dreams together.
Planlar yaptık, hayaller kurduk birlikte.
Wish I'd seen, I was just too blind.
Keşke bunu görebilseydim, çok kördüm.

My heart was open, exposed and hoping for you to lay it on the line.
Kalbim açıktı, korunmasızdı ve senin açıkça söylemeni umuyordu.
In the end it seemed there was no room for me.
Her şeyin sonunda, benim için hiç bir yer olmadığı belli oldu.
Still, I tried to change your mind.
Yine de fikrini değiştirmeye çalıştım.

I guess I wanted you more.
Galiba ben seni daha çok istedim.
And looking back now, I'm sure.
Şimdi geriye bakınca emin oluyorum.
I wanted you more.
Seni daha çok istedim.
I guess I wanted you more.
Galiba ben seni daha çok istedim.

Oh, I don't need you.
Sana ihtiyacım yok.
I don't need you anymore.
Artık sana ihtiyacım yok.

I guess I wanted you more.
Galiba ben seni daha çok istedim.
And looking back now, I'm sure.
Şimdi geriye bakınca emin oluyorum.
I wanted you more.
Seni daha çok istedim.
I guess I wanted you more.
Galiba ben seni daha çok istedim.

Oh, I don't need you.
Sana ihtiyacım yok.
I don't need you anymore.
Artık sana ihtiyacım yok.

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder