2 Eylül 2013 Pazartesi

Hurts - Stay




Acoustic:

Live/Canlı:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Lyrics ve Türkçe Çeviri:

My whole life waiting for the right time to tell you how I feel. 
Hayatım boyunca sana hislerimi söylemek için doğru zamanı bekledim. 
Now I try to tell you that I need you. Here I am without you. 
Şimdi de sana ihtiyacın olduğunu söylemeye çalışıyorum. İşte burada, sensizim. 
I feel so lost but what can I do? 
Çok kaybolmuş hissediyorum ama ne yapabilirim? 
'Cause I know this love seems real. But I don't know how to feel. 
Çünkü bu aşkın gerçekmiş gibi göründüğünü biliyorum. Ama nasıl hissedeceğimi bilmiyorum. 

We say goodbye in the pouring rain and I break down as you walk away. 
Sağanak yağmurun altında birbirimize veda ediyoruz ve sen giderken benim canım yanıyor. 
Stay, stay. 
Kal, kal. 
'Cause all my life I felt this way. But I could never find the words to say. 
Çünkü hayatım boyunca böyle hissettim. Ama söyleyecek kelimeleri bulamadım hiç. 
Stay, stay. 
Kal, kal. 

Alright, everything is alright. Since you came along. 
Güzel, sen çıkıp geldiğinden beri her şey yolunda. 
And before you I had nowhere to run to, nothing to hold on to. 
Ve senden önce kaçacak hiçbir yerim yoktu, tutunacak hiçbir şeyim. 
I came so close to giving it up.
Vazgeçmenin kıyısına gelmiştim. 
And I wonder if you know how it feels to let you go? 
Ve merak ediyorum, gitmene izin vermenin nasıl bir duygu olduğunu biliyor musun? 

We say goodbye in the pouring rain and I break down as you walk away. 
Sağanak yağmurun altında birbirimize veda ediyoruz ve sen giderken benim canım yanıyor. 
Stay, stay. 
Kal, kal. 
'Cause all my life I felt this way. But I could never find the words to say. 
Çünkü hayatım boyunca böyle hissettim. Ama söyleyecek kelimeleri bulamadım hiç. 
Stay, stay. 
Kal, kal. 

So change your mind. 
O zaman fikrini değiştir. 
And say you're mine. 
Ve benim olduğunu söyle. 
Don't leave tonight. 
Bu gece gitme. 
Stay. 
Kal. 

Nakarat 

Stay with me, stay with me. 
Benimle kal, benimle kal. 
Stay with me, stay with me. 
Benimle kal, benimle kal. 
Stay, stay, stay, stay with me. 
Kal, kal, kal, benimle kal.

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder