3 Ağustos 2013 Cumartesi

Mavi - Kaptan




          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü: 

Emeği geçenlere teşekkür 
Selam bende yarası olanlar 
Hesabı kapatıyorum burada 
Ve yola çıkıyorum geride kalanlarla 

Ucuz duygunun cilalısı olmadım 
Sıfırdan kural uydurdum bu oyuna 
Koca çöplükte bi şarkı tutturdum 
Ama yenilmedim gelmedim oyuna 

Çekilin yoldan geliyor kaptan 
Bak yine neler söylüyor zaman 
Uslanmıştım buzlanmıştım akıllanmıştım
Yalan 

Kaçılın yoldan kaçıyor kaptan 
Bak yine neler söylüyor zaman 
Unuttum da uyuttum da güzelleştim de 
Aman 

Önceki hayattan kalma gibiyim 
Sanki hala başım dönüyor 
Paçamı bırakın da gideyim 
Herkes beni bir şey sanıyor 

Ah kaçılın yoldan kaçıyor kaptan 
Bak yine neler söylüyor zaman 
Ağladım da ağlattım da güzelleştim ben 
Aman

                      Twitter'dan Takip Et

                     Facebook'tan Takip Et

               Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder