3 Ağustos 2013 Cumartesi

İncesaz - Çok Aşığın Var Diyorlar






          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü: 

Çok aşığın var diyorlar
Yalan de  yeter bana
Bir sevda sözü fısılda
Hazırım inanmaya

Gönül hırsızı diyorlar
İnkar et yeter  bana
Gözlerindeki cevaba
Korkuyorum bakmaya

Geceler uzun ve yalnız
Yoksun sabaha kadar
Düşümde bile günahkarsın
Bunu kim hayra  yorar

Ardımdan deli diyorlar
Belkide yalan değil
Yanımda bile uzaksın
Nasıl dayansın bu gönül

Çok ahlar aldı diyorlar
İnkar et yeter bana
Gözlerindeki cevaba
Korkuyorum bakmaya

Geceler  uzun ve yalnız
Yoksun sabaha kadar
Düşümde bile günahkarsın
Bunu  kim hayra yorar

Ardımdan deli diyorlar
Belkide yalan değil
Yanımda bile uzaksın 
Nasıl dayansın bu gönül

                      Twitter'dan Takip Et

                     Facebook'tan Takip Et

               Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder