1 Ağustos 2013 Perşembe

Erdem Ergün - Gel Dedim

Gel Dedim by Erdem Ergün on Grooveshark


          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü: 

Bir yanım hasret, bir yanım gurbet 
Ne uslanır gönül ne senden usanır 
Gözlerine dalıp kaldım farzet 
Sanma sen gitmeden bir kere kapanır 

Gözlerim ol 
Bakıp bakıp görmezden geldiğim dünyamı döndür a canım 
Sözlerim ol 
Atıp atıp içime ağlayıp sızlayıp vermediğim ol 

Gel dedim gel dedim gelmedin yarim 
Senden bana fayda yok 
Ağrısın, sızısın 
Ağladım, ağladım, ağladım 
Yarim yarim diye duymadın sağ olasın 

Eski zamanların hatrı sende var mı ki 
Etrafında bir yer bulayım 
Sen bir ömür böyle sürmez derken 
Ben nasıl efkarında huzur bulayım 

Gözlerim ol 
Bakıp bakıp görmezden geldiğim dünyamı döndür a canım 
Sözlerim ol 
Atıp atıp içime ağlayıp sızlayıp vermediğim ol 

Gel dedim, gel dedim gelmedin yarim 
Senden bana fayda yok 
Ağrısın, sızısın 
Ağladım, ağladım, ağladım 
Yarim yarim diye duymadın sağ olasın

                      Twitter'dan Takip Et

                     Facebook'tan Takip Et

               Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder