21 Ekim 2013 Pazartesi

The Temper Trap - Love Lost

Acoustic:



Acoustic:

Live/Canlı:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Lyrics ve Türkçe Çeviri:

Our love was lost 
Aşkımız kaybolmuştu 
But now we've found it 
Ama şimdi onu bulduk 
Our love was lost 
Aşkımız kaybolmuştu 
And hope was gone 
Ve umudumuz gitmişti 

Our love was lost 
Aşkımız kaybolmuştu 
But now we've found it 
Ama şimdi onu bulduk 
And if you flash your heart 
Ve kalbini ışıldatırsan 
I won't deny it 
Bunu inkar etmem 
I promise 
Söz veriyorum 

I promise 
Söz veriyorum 

Your walls are up 
Duvarların yüksek 
Too cold to touch it 
Dokunmak için çok soğuk 
Your walls are up 
Duvarların yüksek 
Too high to climb 
Tırmanmak için çok yüksek

I know it's hard 
Biliyorum bu zor 
But I can still hear it beating 
Ama hala kavganın sesini duyabiliyorum 
So if you flash your heart 
Yani eğer kalbini ışıldatırsan 
I won't mistreat it 
Kötü davranmayacağım 
I promise 
Söz veriyorum 

I promise 
Söz veriyorum 

Our love was lost 
Aşkımız kaybolmuştu 
In the rubble are all the things 
Tüm bu şeylerin enkazında 
That you've, you've been dreaming of 
Keşke sen, sen hayal etseydin 
Keep me in mind 
Aklında tut 
When you're ready 
Hazır olduğunda 
I am here 
Buradayım 
To take you every time 
Seni her an almak için 

Oh our love was lost 
Oh aşkımız kaybolmuştu 
Lost, lost, lost, lost.... 
Kayıp, kayıp, kayıp, kayıp.... 
Our love was lost 
Aşkımız kaybolmuştu 
But now its found 
Ama şimdi bulundu

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder