27 Ekim 2013 Pazar

Coldplay - Talk




Live/Canlı:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Lyrics ve Türkçe Çeviri:

Oh brother I can't, I can't get through
I've been trying hard to reach you 'cause I don't know what to do
Oh brother I can't believe it's true
I'm so scared about the future and I wanna talk to you
Oh I wanna talk to you

You could take a picture of something you see
In the future where will I be?
You could climb a ladder up to the sun
Or write a song nobody had sung
Or do something that's never been done

Are you lost or incomplete?
Do you feel like a puzzle, you can't find your missing piece?
Tell me how you feel
Well I feel like they're talking in a language I don't speak
And they're talking it to me

So you take a picture of something you see
In the future where will I be?
You could climb a ladder up to the sun
Or write a song nobody had sung
Or do something that's never been done
Do something that's never been done

So you don't know where you're going and you wanna talk
And you feel like you're going where you've been before
You'll tell anyone who'll listen but you feel ignored
Nothing's really making any sense at all
Let's talk, let's talk
Let's talk, let's talk

ah kardeşim dayanamıyorum 
çok uğraştım sana ulaşmak için çünkü bilmiyorum ne yapmam gerektiğini 
ah kardeşim inanamıyorum bunun gerçek olduğuna 
çok korkuyorum gelecekten ve seninle konuşmak istiyorum 
seninle konuşmak istiyorum 
fotoğrafını çekebilirsin gördüğün bir şeyin 
nerede olacağım gelecekte? 
güneşe uzanan bir merdivenden çıkabilirsin
ya da bir şarkı yazarsın hiç söylenmemiş 
ya da hiç yapılmamış bir şey yaparsın 
kayıp mısın veya eksik? 
bir bulmaca gibi mi hissediyorsun? 
eksik parçanı bulamıyor musun? 
nasıl hissettiğini söyle bana 
bilmediğim bir dilde konuşuyorlarmış gibi geliyor bana 
benimle o dilde konuşuyorlar 
nereye gittiğini bilmiyorsun ve konuşmak istiyorsun 
önceden bulunduğun yerlere gidiyormuşsun gibi geliyor 
dinleyecek herkese anlatıyorsun ama yok sayılmış hissediyorsun 
hiçbir şey anlamlı gelmiyor 
konuşalım, konuşalım 
konuşalım, konuşalım

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder