21 Ekim 2013 Pazartesi

Teoman - Rüzgar Gülü




Live/Canlı:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü: 

Kır evinin verandasında 
Bir rüzgar gülüne rastladım 
İnsanmışcasına konuşmaya başladım 
Dedim, benim kadar yalnızsan 
Tek gecelik bir aşksan 
Omuzlarına abanan 
Bir anıdan kaçıyorsan 

Dibe vurduysan 
Ya da hala düşüyorsan 

Bir yaz günü bir yaz günü 
Hiç bu kadar üşüdün mü? 
Rüzgar gülü rüzgar gülü
Hiç ölümü düşündün mü? 

Hayalimdeki adsız kadın 
Sanki ağzımda tadın 
Eminim ki sen de hep kendini aradın 
Evimin yolu beni unutmuş otellerin soğukluğunda... 
Tüm bu garip duygular 
Bir tür iç kanama 

Dibe vurduysan 
Ya da hala düşüyorsan 

Bir yaz günü bir yaz günü 
Hiç bu kadar üşüdün mü? 
Rüzgar gülü rüzgar gülü 
Hiç ölümü düşündün mü?

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder