21 Ekim 2013 Pazartesi

Mark Knopfler - Brothers In Arms

Brothers in Arms by Mark Knopfler on Grooveshark


          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Lyrics ve Türkçe Çeviri:

These mist covered mountains 
Bunlar sisli dağlar 
Are a home now for me 
benim için şimdi bir yurt var mı? 

But my home is the lowlands 
And always will be 
Ama benim yurdum alçak bölgeler ve her zaman öyle olacak 

Some day you'll return to 
Your valleys and your farms 
And you'll no longer burn 
To be brothers in arms 
Bir gün vadilerine ve bahçelerine geri döneceksin 
Ve daha uzun süre yanmayacaksın silah arkadaşı olmak için 

Through these fields of destruction 
bu yıkımın bahçelerinin içinden 
Baptisms of fire 
ateşin vaftizi 
I've witnessed your suffering 
acı çekişinize şahit oldum 
As the battles raged higher 
Savaşların şiddetlenmesi gibi 
And though they did hurt me so bad 
beni fena yaralamalarına rağmen 
In the fear and alarm 
korkunun ve dehşetin içinde

You did not desert me 
Terketmediniz beni 
My brothers in arms 
silah kardeşlerim 

There's so many different worlds 
Bir sürü farklı kelime var 
So many different suns 
bir sürü farklı güneş 
And we have just one world 
ve yalnızca bir tane dünya var 
But we live in different ones 
ama biz farklı birer kişi olarak yaşıyoruz 

Now the sun's gone to hell 
şimdi, güneş cehenneme gidiyor 
And the moon's riding high 
ve ay yükseliyor 
Let me bid you farewell 
Veda etmeme izin verin 

Every man has to die 
herkes ölmek zorunda 
But it's written in the starlight 
ama bu yıldızların ışığında yazılıdır 
And every line on your palm 
ve avucunuzdaki her çizgide 
We're fools to make war 
On our brothers in arms 
kendi silah kardeşlerimizle savaştığımız için aptalız.

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder