8 Ekim 2013 Salı

Sıla - Yoruldum

Yoruldum by Sila Gencoglu on Grooveshark

Acoustic:

Live/Canlı:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü:

Bir rüzgara kapıldım gidiyorum 
Sonu hayır mı şer mi bilemiyorum 

Hem çok seviyorum dostlar başına 
Hem sıcak demir aşk olsun tutana 

Hem çok seviyorum düşman başına 
Hem sıcak demir aşk olsun tutana 

Ben yoruldum 
Söyle senin gücün var mı hala 
Kaç yenilgi var 
Söyle ömürde Allah aşkına 

Akışına bıraktım gidiyorum 
Sonu hayır mı şer mi bilemiyorum 

Hem eriyorum günden geceye 
Hem kapı duvar verilmiş sözlere

Ben yoruldum 
Söyle senin gücün var mı hala 
Kaç yenilgi var 
Söyle ömürde Allah aşkına.. 

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder