23 Ekim 2013 Çarşamba

Ex Love - Esra Kahraman




          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Lyrics ve Türkçe Çeviri:

you left me alone in dark 
beni karanlıkta yalnız bıraktın 
and made the pain just like a shark 
ve bir sahtekar gibi bana acı verdin 
There is no need for talking 
konuşmaya gerek yok 
Dont get tired for explaining 
açıklama yapmak için yorulma 

nothing will be same again 
hiç bir şey tekrar aynı olmayacak 
And our love never will begin 
ve aşkımız hiçbir zaman yeniden canlanmayacak 
stop telling me about your regrets 
bana pişmanlıklarından bahstme.

youd never touch my soul again
bir daha asla ruhumu okşayamayacaksın 
and never search my heart again 
ve asla kalbimin derinliklerine inemeyeceksin 
cause i dont want hear your usual lies 
yalanlarını duymak istemiyorum 

wowww, its too late 
vay canına,artık çok geç
im afraid ex love, i started to hate 
sana kızgınım eski aşkım, senden nefret etmeye başladım 

I deeply felt as i die 
ölümü hissediyorum derince 
understood lately everything was lie 
ve anlıyorum her şeyin sonunda yalan olduğunu 
Faught with my soul and heart 
ruhum ve kalbimle savaşıyorum 
Try to push you away so hard 
senden kurtulmaya çabalıyorum...

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder