4 Ekim 2013 Cuma

Backstreet Boys - I Want It That Way




Live/Canlı:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Lyrics ve Türkçe Çeviri:

You are, my fire 
Sen benim ateşimdin 
The one desire 
Tek arzu 
Believe when you say 
İnanıyorum derken 
I want it that way 
Öyle olmasını istiyorum 

When we are two world 
Biz iki dünyayken 
Apart can't reach to your heart 
Uzakta senin kalbine varamayacağım 
When you say 
Sen derken 
I want it that way 
Öyle olmasını istiyorum 

Tell me why 
Söyle bana neden 
Ain't nothing but a heartache 
Bir şey yok ama bir kalp ağrısı var 
Tell me why 
Söyle bana neden 
Ain't nothing but a mistake 
Bir şey yok ama bir hata var 
Tell me why 
Söyle bana neden 
I never wanna hear u say 
Hiç duymak istemedim sen derken 
I want it that way 
Öyle olmasını istiyorum 

Am I, your fire 
Ben senin ateşin miyim? 
Your one, desire 
Senin tek arzun 
Cuz I know, It's too late 
Çünkü biliyorum ki çok geç 
But I want it that way 
Ama öyle olmasını istiyorum 

Tell me why 
Söyle bana neden 
Ain't nothing but a heartache 
Bir şey yok ama bir kalp ağrısı var 
Tell me why 
Söyle bana neden 
Ain't nothing but a mistake 
Bir şey yok ama bir hata var 
Tell me why 
Söyle bana neden 
I never wanna hear you say 
Hiç duymak istemedim sen derken 
I want it that way
Öyle olmasını istiyorum 

Now I can see that we're falling apart 
Şimdi şimdi görüyorum ki ayrı düştük 
From the way that we use to be, yeah 
Eski halimizden, yeah 
No matter the distance, I want you to know 
Mesafeyi umursama, bilmeni istiyorum ki 
That deep down inside of me 
Ruhumun en derin köşesisin 

You are, my fire 
Sen benim ateşimdin 
The one desire 
Tek arzu 
You are... 
Sen… 

Don't wanna hear you say, yeah eh 
Sen söylerken duymak istemiyorum, yeah eh 

Tell me why 
Söyle bana neden 
Ain't nothing but a heartache 
Bir şey yok ama bir kalp ağrısı var 
Tell me why 
Söyle bana neden 
Ain't nothing but a mistake 
Bir şey yok ama bir hata var 
Tell me why 
Söyle bana neden 
I never wanna hear u say 
Hiç duymak istemedim sen derken 
Cuz I want it that way 
Çünkü öyle olmasını istiyorum 

Tell me why 
Söyle bana neden 
Ain't nothing but a mistake 
Bir şey yok ama bir hata var 
Tell me why 
Söyle bana neden 
I never wanna hear u say 
Hiç duymak istemedim sen derken 
Cuz I want it that way 
Çünkü öyle olmasını istiyorum 

Cuz I want it that way... 
Çünkü öyle olmasını istiyorum 

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder