8 Ekim 2013 Salı

Leman Sam & Vedat Sakman - Her neyse


          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü:

Ve ben artık seninle yapamıyorum,birtanem 
Elimde değil, istesem de, istesem de, yapamıyorum 
Ve seni aramak gelmiyor içimden 
Eskisi gibi değil 
Seninle ben, seninle ben ne yazık olamıyorum

İnanamıyorum bu hale nasıl düştük bilemiyorum 
Sende mi, bende mi, herneyse 
Her kimdeyse, 
Neyse bilemiyorum

Ve sana dokunmak gelmiyor içimden 
Aşk sözlerin batıyor 
Sarılsan da, yalvarsan da, 
Seni duyamıyorum

Yeter artık ben seni sevemiyorum,birtanem 
Bırak beni, anlasan, anlasana, 
Seni istemiyorum 
Olur olmaz nedenler, her yerde izlenmeler 
Böyle şeylerden yoruldum 
Ne yazık ki, ne yazık ki birtanem, boğuluyorum

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder