8 Ekim 2013 Salı

Gökhan Türkmen - Rüya




Acoustic:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü:

Her adım anladım seni bana bağladı 
Adı mutluluktu ağladım 
Nerdesin bitmesin 
Buraya kadarmış sevgilim 
Elveda diyen sen misin 

Gitme dur sakın 
Acıyor içim sensiz 
Gitme sevgilim 
Mutlu olsan da bensiz

Belki bende hata yaptım 
Seni sevdim tek biran pişman olmadan 
Çok düşündüm çok yalvardım 
Tanrım alma canımı 
Teniyle bir gün buluşmadan 
Belki şimdi belki asla 
Ya ölüm ya aşk istedim dudağından 
Uyuyorsam bırak lütfen 
Sen kal aşk ben giderim 
Buralardan sabah olmadan...

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder