26 Ekim 2013 Cumartesi

Çelik - Yaman Sevda






          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü:

Gün senin günün kapına geldim 
Bir demet gülü yoluna serdim 
Ah şu kalbimin külünü verdim 
Gel yapma gel, sende sevdin 

Ah sevda ah sevda, böyle yaman sevda 
Ah sevda ah sevda başı duman sevda 

Ah o gülüşün, bana dönüşün 
Döner durur başım yaman bu sevda 
Nerede yüzün o kara gözün 
Yanıyorum her bakışta 

Bir dahamı aman, of aman aman 
Kaçıncı bu acı bilmem kaçıncı 
Ah aman aman, of aman aman 
Yanıyorum her bakışta

Bir sefer bakıp ateşe attın 
Sen beni yakıp nereye kaçtın 
Bil peşindeyim sana ne yaptım 
Gel yapma gel, sende yandın 

Ah sevda ah sevda, böyle yaman sevda 
Ah sevda ah sevda başı duman sevda 

Ah o gülüşün, bana dönüşün 
Döner durur başım yaman bu sevda 
Nerede yüzün o kara gözün 
Yanıyorum her bakışta 

Bir dahamı aman, of aman aman 
Kaçıncı bu acı bilmem kaçıncı 
Ah aman aman, of aman aman 
Yanıyorum her bakışta

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder