2 Ekim 2013 Çarşamba

Lynyrd Skynyrd - Simple Man




Live/Canlı:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Lyrics ve Türkçe Çeviri:

Mama told me when I was young
Annem ben gençken söylemişti
Come sit beside me, my only son
Yanıma otur, benim tek oğlum.
And listen closely to what I say.
Ve adım adım dinle ne dediğimi
And if you do this
Ve eğer bunu yaparsan
It will help you some sunny day.
Bu sana bazı güneşli günlerde yardım edecek.
Take your time... Don't live too fast,
Zamanını iyi kullan... Çok hızlı yaşama!
Troubles will some and they will pass.
Hüzünler gelecek ve geçecekler.
Go find a woman and you'll find love,
Git, bir kadın bul ve aşkı bul
And don't forget son
Ve unutma oğlum
There is someone up above.
Üstün olan birileri var.

And be a simple kind of man.
Ve kolay türde bir adam ol!
Be something you love and understand.
Anladığın ve sevdiğin birşey ol!
Be a simple kind of man.
Basit türde bir adam ol!
Won't you do this for me son,
Bunu benim için yapmayacak mısın oğlum?
If you can?
Eğer yapabilirsen yap.

Forget your lust for the rich man's gold
Zenginlerin altınları için olan hırsını unut!
All that you need is in your soul,
Bu ruhunun içinde ihtiyacın olan tek şey.
And you can do this if you try.
Ve eğer denersen bunu yapabilirsin.
All that I want for you my son
Senin için istediğim bu oğlum
Is to be satisfied.
Çok tatminkar...

And be a simple kind of man.
Ve kolay türde bir adam ol!
Be something you love and understand.
Anladığın ve sevdiğin birşey ol!
Be a simple kind of man.
Basit türde bir adam ol!
Won't you do this for me son,
Bunu benim için yapmayacak mısın oğlum?
If you can?
Eğer yapabilirsen yap.

Boy, don't you worry... you'll find yourself.
Oğlum, endişelenme... Kendini bulacaksın!
Follow your heart and nothing else.
Kalbini takip et, başka hiçbirşeyi değil.
And you can do this if you try.
Ve eğer denersen, bunu yapabilirsin.
All that I want for you my son
Senin için istediğim bu oğlum
Is to be satisfied.
Çok tatminkar...

And be a simple kind of man.
Ve kolay türde bir adam ol!
Be something you love and understand.
Anladığın ve sevdiğin birşey ol!
Be a simple kind of man.
Basit türde bir adam ol!
Won't you do this for me son,
Bunu benim için yapmayacak mısın oğlum?
If you can?
Eğer yapabilirsen yap.

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder